Spotřebitelské soutěže

Cílem spotřebitelských soutěží je zviditelnění produktu, služby nebo značky, případně krátkodobé zvýšení prodeje. Obvyklou podmínkou pro účast v soutěži je proto nákup zboží nebo služeb ve stanovené hodnotě. Zajistíme pro Vás kompletní servis související s organizací a pořádáním soutěží pro Vaše zákazníky. Jedná se zejména o následující aktivity:

  • právní poradenství;
  • tvorba pravidel soutěže;
  • návrh soutěžní mechaniky;
  • technologické zajištění soutěže;
  • kontaktování výherců a ověřování jejich nároku na výhru;
  • zákaznická podpora (komunikace se soutěžícími);
  • nákup výher a odvod daní;
  • distribuce výher;
  • podrobný reporting o průběhu soutěže.

V závislosti na komunikačním kanálu, který se používá pro účast, rozlišujeme následující druhy soutěží:

  • SMS soutěže;
  • webové soutěže;
  • soutěže přes sociální sítě (Facebook, Instagram ad.);
  • další (účast prostřednictvím pošty, zasílání části obalů soutěžních výrobků, účast s pomocí losů atd).

Prvním krokem v přípravě marketingové soutěže je vymyšlení její mechaniky. Tu Vám rádi navrhneme. Stačí, když se seznámíme s Vámi, Vašimi cíli, produkty a cílovou skupinou. Na základě těchto informací Vám doporučíme nejvhodnější délku trvání soutěže, způsob výběru výherců a výhry vhodné pro Vaše zákazníky. Zároveň se postaráme o to, aby soutěž byla plně v souladu s platnou legislativou.

Výhry představují nejsilnější motiv pro účast v soutěži. Jejich charakter, skladba a rozvržení je tedy extrémně důležité pro úspěch spotřebitelské soutěže. Výhry do soutěže Vám nejen navrhneme, ale rádi je za Vás i nakoupíme, případně zajistíme jejich výrobu a odvedeme za Vás daň z výher. Po ověření nároku na výhru je také distribuujeme výhercům.

Následně pro Vás připravíme formální pravidla akce, v nichž kromě popisu mechaniky soutěže vyřešíme i další právní náležitosti jako je ochrana osobních údajů. Rádi Vám pomůžeme i s přípravou propagačních textů, případně grafiky.

Technická realizace zahrnuje programování aplikace pro zpracování soutěžních vstupů, případně tvorbu webové microsite, Facebookové aplikace ad. v závislosti na Vašich požadavcích a charakteru soutěže.

Po celý průběh soutěže budete mít přístup do online webových statistik, ve kterých budete moci sledovat vývoj akce v čase pomocí výpisu soutěžních registrací a přehledných grafů. To bude v průběhu soutěže Vaší jedinou starostí, protože komunikaci se soutěžícími, ověření nároku na výhru a distribuci výher pro Vás zajistíme my.

Ověřování nároku na výhru vybraných výherců je proces, který musí proběhnout rychle a bezchybně. Proto jsme se rozhodli jej částečně automatizovat. Vytvořili jsme za tímto účelem webové rozhraní s formulářem, do kterého výherci vyplní své kontaktní údaje, případně připojí výherní účtenku. Při kontrole účtenky ověřujeme, zda údaje na ní uvedené odpovídají výherní soutěžní registraci a zda byl soutěžní nákup proveden v souladu s pravidly soutěže.